October 20, 2007

Sestřičky útočí

Čtete Rychlopruh? A pokud ne,prohlížíte někdy nástěnky pracoven profesorů? No já to občas dělám zvláště pokud se jedná o mou vlastní nástěnku mé vlastní pracovny. A co jsem tam jednoho dne a to tedy dnes, nenašel. Slečna Wilsonová (v RPG anonymitě) mi přilepila na mou krásnou a dobře udržovanou nástěnku jakýsi kus hustě popsaného papírku. Navíc červeného což je barva kterou zrovna moc nemusím. Ten vtípek docela ušel i když od tohoto dua bych čekal možná něco lepšího než takovouto poněkud ohranou parafrázi. Ale co bych od nich chtěl,Mrzimor a Nebelvír. Havraspárští by jistě vymysleli něco chytrejšího. A víte co je výhoda tohodle blogu? Není to RPG. Takže tady si můžu psát co chci i když to RPG nevím. Chtěl bych tedy předně poděkovat slečnám Sicomě a Johnny že projevily tak očividný nedostatek slušného vychování a kvalitního smyslu pro humor. Myslím že se tím před námi všemi opravdu skvěle odprezentovaly. "Když je to baví" se vždycky říká ale mládeži tohle myslím trochu přehánějí! Někdo může namítnout že je to dobré RPG ale ono je taky dobré RPG jim za to dát trest. No jen si nemyslete že si profesoři nevymyslí nějaký způsob jak je dostat. My jsme docela vynalézaví. No řekněme že já takový zásah do své nástěnky považuji za osobní urážku a vandalství toho nejhoršího kalibru. Ale co,je to sem tam na nějaké nástěnce, to přece není tak hrozné. Zmiňoval jsem Rychlopruh? Ten plátek,do té chvíle můj oblíbený, kam jedna ze slečen pokud si ji s někým nepletu popsala celý fenomén z pohledu druhé strany. Někomu něco provedete a nejen že se k tomu nepřiznáte ale ještě na to všechny upozorníte, rozmažete to a samozřejmě děláte jako že vy nic. Promiňte mi vážené dámy ale dost mi o vás kleslo mínění. Ale já už jsem si začal zvykat že né všichni studenti jsou inteligentní a slušně vychovaní lidé. Poklona.

18 comments:

Sicmoid said...

Pane Kaily Wylsonová s trdým y! Takhle nebudou vědět přesně o koho jde. :) Mimo rpg: mělo to svůj účel a ten to splnilo.. :D

Wizardy said...

To je mi upřímně jedno s jakým Y se píšeš. A tohle je nonRPG blog.

Sicmoid said...

Mě to jedno neni! Když už mě publikuješ, (ať v dobrým či špatným)tak mě nazývej správným jménem.. XD Mě neva, že je to nonRPG..

Thes said...

některé nástěnky vtipné byly, ale některé hlášky fakt originalitou nepřekypovaly.. no.. Teo, zdá se mi to, nebo jsi byl vcelku znechucen?

Sicmoid said...

Nechutnej tam byl jeden, to by mě zajmalo na co byste mířili, kdyby tam nebyl.. Navíc to byla sranda, tady je vidět váš smysl pro humor. Ale tak já vám to neberu, aspoň máte koho zase řešit.XD

Wizardy said...

Sic, tady jde vidět váš smysl pro humor. Já jsem se opravdu ani u jednoho z těch fórků nesmál. Přišli mi dost slabé.

Sicmoid said...

Ty by ses nesmál ani kdyby tam bylo něco pro tebe vtipnýho. Bereš to moc vážně, a jestli se nedokážeš zasmát ani tomudle blbýmu vtipkování, tak to seš dost ztracenej.

Wizardy said...

Jestli nejste s Mori schopný vymyslet inteligentní vtip, tak vás lituju.

Thes said...

klídek lidi..každýmu přijde vtipný něco jinýho..Teo je vždycky vtipnej poránu a Sic s Mori holt vidí zábavu v pubertálních narážkách na ostatní..

Sicmoid said...

My si užíváme děství a nemáme potřebu si hrát na dospělí - vysoce inteligentní.. XD

emmunek/ jessushkaa/ ennushkaa said...

tka se nechte né? XD

Jeannsy said...

Já předem předpokládala, že nám to sebere spoustu bodů, takže jsem se ani moc nebavila..

Wizardy said...

Promiň mi Sic,ale tomu se říká duševní věk. Odvíjí se od IQ. Já mám holt tento duševní věk vyšší než vy a proto se chovám jak se chovám. Pokud je váš duševní věk stejný jako váš běžný věk,můžete být jen rády.

Sicmoid said...

No jasně.. Každej tomu říká jinak, ale já bych to už nechala plavat, stejně tu řešime kraviny. :)
Jeannsy: No jo body.. My za to nemůžem, že ste bodofilky!:)

Unknown said...

Pokud někdo záměrně naboří jakoukoli snahu ostatních udělat něco pro druhé, nevidím v tom nic směšného. je to politování hodné. HOCZ bylo založeno pro děcka, pro to, aby si užívali. Ne aby si četli nějaké rádoby vtipné posty několika puberťáků. Jakoby to nestačilo, že každý začátek roku přijde spousta lidí co vůbec HOCZ neberou vážně a začnou tam registrovat nevhodné až vulgární nicky a podobně se chovají i uvnitř hry, například ve Velké síni. Ještě se vypořádávat s těmi, jenž by už trochu pochopení pro princip a snažení se těch lidí, jenž něco dělají pro ostatní mít mohli.

Thes said...

psch ^^ hezký, rizoto ;) ale jo jako, je to pravda, ale nemusíme za to holky kamenovat..ony to už víckrát neudělaj :P

Sicmoid said...

Ehm.. Thes, neříkej dvakrát..xD

Thes said...

beru zpět xD