November 12, 2007

Peklo v Hradci

Takže. Právě jsem dokoukal HSM 2 u Drakena v bytě. musím říct že zážitky dnešního dne ještě zdaleka nekončí což soudím podle Sus a Arissy které leží na zemi,čtou nahlas maxim a smějou se jak šílené. Jako šíleně nametené,a to prý nic neměly. Tohle je jedna z věcí které nechápu ale to bude tím flegmatismem, že mi některé věci nepříjdou příliš vtipné. Nebo chytám nějaký afekt vůči opilým lidem. Jo to bude tím. Každopádně to byl zase den. Arissa otravuje celý den. Jo ona dokáže být dost otravná kdo ji zná tak mi dá za pravdu. Jinak jsem ráno vstal v půl sedmé abych stihnul vlak na hlavním nádraží kde jsem si samozřejmě koupil maxim,což je časopis potřebný pro přežití cesty vlakem. Samozřejmě že jsem nejel v kupéčku já jsem línej si ten vlak prolézat abych to kupé hledal. Takže jsem prostě seděl proti jedné celkem sympatické slečně i když to nebyl zrovna můj typ. Pak už něco poslouchala když jsem vytáhnul maxim tak se koukala jinam tak nevím jestli ji to pohoršovalo či co. Zaručeně to pohoršovalo ten postarší pár vedle přes uličku ale nevyjadřoval se a já jsem si ty nahé fotky vždycky otočil aby nebyly vidět tak snad jsem jim nezpůsobil nějakou újmu. Znáte to,do Hradce není cesta dlouhá jak by se řeklo ale oproti ostravě celkem krátká. slabé dvě hodiny. Takže jsem to nedočetl a asi ani nedočtu jak tak na tu arissu koukám. vystoupil jsem na nádraží a nevím jestli se mni chce popisovat ta řada příhod s míjením restaurací čekáním na lidi či argenta který nakonec zaspal a tak dále. O Arisse se nebudu zmiňovat vůbec, to by bylo zase mnoho slov pro nic a ona by byla jen naštvaná,samozřejmě zbytečně. teda mládeži a to říkám naprosto na rovinu a je mi jedno kdo to čte ale jestli mně ta holka balí tak nic proti ale OPRAVDU není můj typ. Nějak jsem měl potřebu to napsat,ono je jedenáct večer víte a to já jsem trošku upřímnější. už to vidím jak se na to doma podívám a polovinu to smažu navíc budu po sobě muset opravovat ty hrozné chyby. No nějak se ten den vyvinul,prošli jsme luxusní restaurací kde jsem si sice mohl vytáhnout notebook ale jak řekl Draken "Já bych to nedělal" tak jsem ho nevytáhnul. Škoda. Předtím zavolala Filip nějaké kamarádce ze které se vyklubala HOCZačka o čemž on neměl tušení. Dokonce se zjistilo že se zná se Sus a Katie a že u ní byla v době kdy já byl v Ostravě u Mika ale o tom jindy. Prostě jsme se všichni nějak tak jako znali. Po restauraci následovala chaotická cesta MHD které má hradec strašné,nějaký ten nákup v intersparu a pak čajovna kde bylo plno tak jsme seděli v hrozné zimě v jakémsi altánku na zahradě. Já teda skoro ležel. Výběr čajů byl tlustí na dva palce ale že by tam bylo něco ovocného to samozřejmě ne. Gurmáni pitomý já o čaji nic nevím ale vím že ovocný čaj je ovocný čaj a ten tam nebyl ani jeden. Tak jsem si dal sahlep ale ten byl taky hrůzný,nějak moc bůhvíčeho v tom bylo. Zaplatili jsme už v teple takže sme docela rozmrzli. Jak to jen šlo. A pak jsme skrz Hradec až k drakenovi domů došli pěšky. Filip táhnul basu piva tak se bavil. Holky se courali protože arissa ukecávala Sus aby zůstala přez noc. Povedlo se ;-)
No koukali jsme na simpsonovi,jedli,vodnice atp. Já jsem doteď sjížděl HSM2 konečně a je to docela dobré,hlavně muzika je dokonalá ale to je u HSM vždycky. No a co teď? Arissa se směje jako šílená,už mně to začíná štvát,Sus není o nic lepší a Draken jim přizvukuje. Možná trochu moc nevázaného veselí na mou klidnou duši.
Arissa se Sus právě přišli na to že je nezdravé na prostatu a plodnost když někdo sedí s notebokem na klíně,asi jako já. Opravdu nevím. Existuje něco víc než nuda? Protože já se cítím tak znuděný že to nedokážu popsat. Necítím vztek,necítím radost,necítím štěstí,zábavu,nic. Jen naprostou nudu. Jediným východiskem je psát. Víte co si říkám? Teď bych chtěl být doma.

EDIT: Tohle jsem psal v dost špatné náladě očividně takže to berte tak že takový jsem pokud mám hodně špatnou náladu. Rozhodně si to celé projeďte nějakým optimistickým filtrem a vyleze vám z toho to co bych napsal s odstupem,vyspaný a najedený. ;-)

EDIT2: Protože si spousta lidí stále neuvědomilo že jsem to psal v jedenáct v noci,unavený a naštvaný tak se mi snaží osvětlit situaci. Chtěl bych říct že cokoliv jsem o Arisse prohlásil mimo to že je otravná berte jako žert. Není to tak  těžké doufám.

24 comments:

Unknown said...

Prej hrozný MHDčko. Co je na něm hrozného? Jen jsme nastoupili do špatného autobusu, který jel opačným směrem no.

Jinak si taky mohl napsat něco o těch lampách ^^; a večer si byl znuděnej proto, že tě celou dobu Arissa otravovala. Jen to přiznej. Mě teda spíš štvalo to, jak každej seděl u něčeho a nikdy ne společně -.-

S.U.S. said...

MHDčko šlo, až na Rizotovu navigaci, ale tak co, sme se projeli po HK. Neznalci se aspoň mrkli a vědí, kde mají odbočit, až budou chtít jet ke mě autem (to jsou všichni, co tam byli a určo poslouchali, když sem říkala, že ta cesta vede ke mě domů) XD

Že sme měly s Ariss záchvaty nad Maximem je fakt, prostě to bylo vtipné a někdy i ohromně poučné... A FAKT jsme byly střízlivé :-P

Goldstein said...

Teodore, nic proti Tvému egu, ale Ariss Tě opravdu, ale OPRAVDU nebalí. Má své zájmy jinde (něco málo o tom vím). Jen zkrátka vedle sebe nesnese flegmatiky bez náznaku emocí. Takže tak.

Wizardy said...

Přesně jsem čekal kdo mi to všechno začne vysvětlovat. Goldstein - Ano něco málo už jsem slyšel ale já své zápisy zásadně neupravuji podle nových informací. Navíc mé ego je nedosažitelné,chrání ho tlustá stěna sebevědomí a netečnosti. Takže tak.

Goldstein said...

No, nejde o žádné podání vysvětlení, nejsme na policii, že? Ale i přesto by mne zajímalo, kde lze získat nové informace o Ariss (a případně i o někom jiném, i když v tomto případě spíš jen o ní) v době mezi sobotní půlnocí a pondělním polednem. To jen tak.

Unknown said...

OMFG, nejspíš u ní, že? Ta bude vědět nejlépe co dělala -.-

Goldstein said...

rizoto: Že by Ariss podávala informace o svých skutečných soukromých záměrech někomu, koho se "snažila sbalit"? No...jak myslíš :-)

Goldstein said...

Něco jako: "Teodore W. Kaily, chci Tě sbalit, ale má skutečná velká láska je pan X."? Tak nějak přišel k ´novým informacím´? Muehehe

Unknown said...

Goldstein: Máš v tom pěkný bordel, nebo jen špatně píšeš své posty. Jelikož z tvého postu je zřejmé, že tyto informace o sobotě až pondělí chceš ty, ne Kaily.

Wizardy said...

Neboli je mi známo že Arissa s někým něco má ovšem toto mi bylo známo až kolem asi jedné v noci v sobotu kdy už jsem měl post dopsaný.

Goldstein said...

rizoto:Nemám.Jen jsi nepochopil, kam směřovala moje řečnická otázka. Naštěstí Teodor W. to pochopil (nebo se náhodou trefil) a odpověděl mi, že nové informace získal AŽ v jednu v noci. Což ale pořád nerozptyluje moji mlhu nad otázkou, kde (resp. od koho) se tu novinku dozvěděl. Odmítám tvoji verzi, že mu to řekla sama:-)
teodore w.:Mám problém s tvojí formulací-Arissa je otravná. Příliš kategorické-správně mělo být: MĚ připadá Arissa otravná. Věř, že většina lidí ji vnímá jinak, což tě, pravda, zajímat nemusí, ale zkus to aspoň připustit. Taky mě docela dostala další tvá formulace - "já své zápisy zásadně neupravuji podle nových informací..".Teodore, Teodore, tomu se myslím odborně říká rigidita. A takový postoj je v jakémkoliv věku na pováženou.
Btw. slyšeli jste někdy o lidech, kteří k tomu, aby byli veselí, nepotřebují alkohol ani drogy? Jsou totiž spokojení s životem samotným. Ariss taková je, naštěstí pro nás, kteří jí jsme (doufejme) blízko. Přeju vám oběma, abyste taky někoho takového poznali.
Howg! (Domluvil jsem) :-)

Wizardy said...

Můžu se zasmát? Tohle je můj blog tak asi můžu.
A jelikož je to můj blog tak můžu v klidu napsat že je Arissa otravná a nikdo mi to nemůže vzít. Demokracie se tomu říká. Zdroj informací neprozradím,to se na mě nezlobte. A neupravuji již ohotvé posty protože to dle mého ubírá na autenticitě. To tam radši napíšu pět EDITů než bych smazal jediný řádek.
A mimochodem kdo mě zná tak ví že ze zásady nepožívám omamných látek a alkohol jen vyjímečně. Třeba teď u Drakena jsem si nevzal. ;-)

Unknown said...

Goldstein: "Arissa je otravná," je zcela normální věta na osobním blogu. proč by tam měl říkat, že jemu tak připadá, když to všem je jasný. Přece by Kaily nepsal, že druhýmu člověku z prava připadá Arissa otravná.
Já mám Arissu vcelku rád, připadá mi trochu zvláštní co se hlavně chápání jistých věcí týče. Ale i tak. Jen to, jak ji tu repsketive nám tu něco vymlouváš mi názor na ni vcelku zošklivuješ.
Ať se Arissa nezlobí, ale je dost lidí jenž si vážím daleko víc. Sám nepatřím mezi milovníky drog ani pití a moji přátelé (ti opravdoví přátelé) mnohdy taky ne. nevidím v tom u Arissy nějakékoli velké pozitivum, stejně jako u kteréhokoli jiného člověka. Holt takových lidí znám více:-P

K editování psoptů na blogu. Každý blogger řekne, že něco takového jen v krajních mezích. Proč asi? Jednoduše proto, že spousta lidí si ten článek přečte a už znovu se k němu nevrátí. Pak se někdo bude s někým bavit a ten první bude číst ještě neupravenou verzi, druhý však již upravenou. Proto se přikláním k řešení jenž si Tomáš vybral - EDITY, nikoli edit postu samotného.

Jak jsem již řekl, tohle je osobní blog jeho, on si sem může psát věci jaké chce, on si sem může psát jak mu co připadá, on si sem může vkládat třeba fotky Arissy. Pokud ji samotné to bude vadit, ohradí se proti tomu. Nemusí za to kohokoli posílat - a zvláště ne člověka, co se rejpe v malichernostech jako "mě připadá otravná/je otravná", což je v důsledku osobního blogu totéž.

Goldstein said...
This comment has been removed by the author.
Goldstein said...

Tak jo, končím s rozborem osobních názorů. Na Arissu i na kohokoliv jiného může mít kdokoliv jakýkoliv názor, to je fakt.
Jen škoda, že jste ani jeden nepochopil moji poznámku o "povzbuzovadlech". No nic, asi je to napsáno moc zamotaně. Nic ve zlém a tentokrát už OPRAVDU končím.
/btw. nikdo mě neposlal, nejsem si jist, jestli Ariss tuší, kdo jsem :-)/
p.s. - fakt jsem šťoura a hnidopich, to jsi náhodou trefil

Wizardy said...

Já nikdy nepohrdnu dobrou debatou a možností využít svých vyjadřovacích schopností. Šťourali potřebujeme ;-)

Goldstein said...

Díky Teodore, že jsi mi odpustil moje rejpání:-)
A ty fotky (viz to, co říkal rizoto)...dal bych si říct:-)

Tiny Lady said...

O mně beze mě, no dobrá. A tak já se taky vyjádřím. Proti tobě, Kaily, nic nemám a jestli ti přijdu otravná, je to čistě tvoje věc a můžeš to pro mne za mne psát třeba do všech návštěvních knih v muzeích po celém světě, aniž by to se mnou nějak hnulo ^^ A dokonce uznávám, že jsi mohl z mého chování vyvodit, že jsem se do tebe zamilovala, ovšem z omylu tě snad už někdo vyvedl, a tak to tu nebudu zbytečně rozebírat. Ale děkuju vám, až budu chtít zjistit nějaké novinky o svých vztazích a milostném životě celkově, určitě vím, kam se obrátit xD P. S.: Goldsteine, díky, ale nezapoměň, že každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán xD A kdo jsi, to si zjistím, neboj se...

Unknown said...

Ok, jelikož si Arisska myslí, že moje komenty měli jednoznačně vyznít PROTI ní..

To, že si ji nevážím kvůli tomu, že nepije mělo znamenat asi to, že si jiv ážím pro jiný věci. Jen ji rpsotě neznám tak dlouho abych mohlř íct že mi hrozně přirostla k srdci. Ale je fakt, že když je online moc rád se s ní bavím.

To, že je otravná mi řpišlo jen co se Kailyho týče. Bral jsem to potom, že se spíše zlobí.

Ano, Arisska mě poslední týden tahala ze všech srabů jenž sem měl a to hlavně díky Clair. Nebýt ji tak sem se asi zhroutil. Tý holky si vážím, tak aby to nevyznělo zase nějak zle..

Kaily je můj dobrý řpítel, bohužel často na ICQ mi vyzní že se chová jinak než IRL, což je škoda. Už jen proto, jak moc si v IRL rozumíme. Štvalo mě občas jeho chvoání k Arisse, ale to je jejich věc. Nebudu se mezi to štvát. kailyho uznávám jako jednoho z mála dobrých přátel.

Klejinka said...

Ty brďo, mám to rozseknout? xD

Thes said...

jej, nechte těch dlouhých a komplikovaných řečí xD

Wizardy said...

No konečně jsme se od toho kritizování informační hodnoty dostali k nějakému tomu pomlouvání. Jen tak dál,k tomu komentáře jsou =D
Klejinka - Jen o toho jestli si troufáš.

Tiny Lady said...

Klejinka: Jestli přitom někoho nerozsekáš xD

Klejinka said...

Já si troufám ^^ A rozsekám vás všechny na kusy xD