October 09, 2007

Proč?

Proč? Co je to za název pro první příspěvek na fungl novém blogu? No ano ale to jsem celý já. A kdo že jsem? No jestli jste si nepřečetli můj "profil" v pravé části stránky tak ještě jednou pro vás. Mé jméno je Teodor Wilhelm Kaily, mudlovským jménem Tomáš (příjmení si ponechám) a tohle co tu vidíte všude okolo, to je můj blog. Jo,není to nic moc ale mně se to líbí. A jestli vám ne tak kdo vás nutí se na to koukat že?
Snad již z názvu vyplývá že budu psát o tom Jak to vidím já. Tenhle nápad vlastně vzniknul když jsem byl tuhle s našimi drahými studentkami v Ostravě. Je takových věcí co stojí za to zapsat a není kam je dát. Tak proč né sem že? Takže užívejte mého pohledu na věc a vztekejte se do komentářů. Jen ať to tu žije.

8 comments:

Thes said...

Teo, Teo *zaskanduje* xD
se mi líbí ta zelená všude okolo ;) a Teovy nasmyslné žvásty o ničem, kterýma zvládne vyplnit celej blog, jsou vyhlášené :P

Wizardy said...

Původně tu byla modrá ale vypadalo to dost divně.

Thes said...

modrá vypadá divně.. vždycky

Unknown said...

Čkej, tohle se mi nelíbí.. on už od první chvíle bude mít více komentářů než já XD

Wizardy said...

Muhahahahahaha

Thes said...

tak já to budu rovnoměrně rozdělovat xD

Jeannsy said...

Kdyby jsi to tu měl žlutý, bylo by to lepšíí! xD

Wizardy said...

Jestli chceš žlutou di si přečíst rychlopruh.