October 11, 2007

Jak jsem viděl Ostravu

Tak jsem si řekl že bych mohl konečně napsat ten příspěvek kvůli kterému to tu celé vzniklo. To jsem takhle jednou jel do Ostravy (minulý víkend) s původním plánem že pojedu do Opavy navštívit Alex Clair Fox. Dva dny před odjezdem mi bylo touto oznámeno že je přez víkend v Brně. Skvěle. Tak jsem se jal zjišťovat kdo tedy o víkendu v Ostravě je. Samozřejmě jsem 1. napsal Mikovi a 2. Thesidě poněvadž a jelikož jsou to jediný dva ostraváci (nepočítám-li richarda) které znám,neboli o kterých vím že jsou z Ostravy. Takže než jsem v pátek po škole nasednul do auta se svým otcem a dvěma mladšími sestrami (nepřejte si abych vám popisoval tu cestu,nemít v mobilu Harryho Pottera číslo 7 a v uších empétři přehrávač asi bych se zbláznil) měl jsem dohodnuty srazy hned dva, tedy že se srazim s Thesidou a následně s Mikem. Na co jsem ovšem nebyl připraven byla skutečnost že poté co jsem přijel k babičce,skvěle se najedl,s úžasem zjistil že už i v Ostravě zavedli 3G síť,do jedný pidginoval a pak se krásně vyspal, budu muset nejdříve brzo vstávat,pak se kodrcat k autobusu abych následně byl nucen 20 minut,s jízdenkou na 15 minut podotýkám a ani jeden revizor!, poslouchat jak vedle mne tím nejostraváčtějším ostravským...tomu se nedá říkat jazyk, telefonuje jakási nějaká taková, (to ještě furt není to nejhorší) vystoupil z autobusu,potkal Thesidu (to není ono) a jali jsme se jít jakousi parodií na podchod, potkám, a teď se držte, Kitty McSamson. Mládeži to sem se fakt leknul(nic ve zlym Kitty já sem vtipálek) načež jsem jí byl nucen na nějakou reakci odpovědět oblíbeným "PROSÍM SLEČNO?" načež následovalo vyděšené "Nic pane profesore, ano pane profesore,ne pane profesore...". A abych si ještě vylepšil den,potkal jsem další členku Ostravského výkvětu, jinak známého jako Thesidin harém, a to Yuki.
Abych to shrnul tak mi pak bylo představeno Tesco kde jsem si koupil jahodový džus, a vydali jsme se na cestu do neznáma (doslova) kterážto z pro mě nepochopitelných důvodů vedla přez další Ostravskou specialitu. Regionální minilesíky. Dva. Představte si stromovku. A teď ji rozřezejte a rozmístěte po Ostravě. Prostě lesík kolem kterého vede frekventovná hlavní silnice. No,tato cesta plná objevů (jako že Lucy je na houbách,Kitty nás už 20 minut vede aniž by věděla kam...) jsme se rozhodli zabočit do leva (Kitty se rozhodla) a Kitty vyběhla že se podívá do předu jestli jdeme správně. Proč po sto metrech zastavila a posadila se na lavičku to netuším. Tak naivní aby si myslela že ji za tím řídkým stromem nevidíme snad není. Když jsme k ní došli poznamenala vítezoslavně že jdeme správně a tak se šlo. Cílem cesty byl již definitivně Richard který měl pracovat v jakési videopůjčovně v jakémsi kulturáku. Videopůjčovnu jsme našli,Richarda nikoliv. Někoho napadlo mu zavolat,nejspíš Kitty protože se pak odmítala ujmout telefonu tak dlouho až jí ho Thes nacpala. "Ahoj Richarde,kde si Richarde,ano Richarde" a šlo se čekat před paneláky než se milostivé veličenstvo Richie uráčí vyjít ze svého trůního sálu a pozdravit se poddanými. CO nikdo,nebo alespoň já, nečekal bylo že přivede malého růžového trpaslíka což jsem později identifikoval jako jeho malou sestru. Mám na takové věci talent,sám mám malou sestru. Chvíli se chodilo,pak přišla Lucy se surikatou aka minipejskem, ten se moc líbil MRT (malému růžovému trpaslíkovi). Pak už se jen chodilo od popelnice k popelnici,hádalo se jestli je ten dům zelený nebo modrý, což jsem já okomentoval slovy "To je záchodová modrá" a bylo vyřešeno. Málem bych zapomněl že se ještě Kitty fotila s Mrzimorským kontejnerem,fotky snad dodám. Pak jsem se dovolal Mikovi takže jsme se vrátili poněvadž Thes musela za babičkou,rozloučili jsme se,ohugovali atp. Mike přijel novým autem tudíž jsem ho nepoznal poněvadž já jsem zvyklý na Máňu,mám ji rád bylo to hodné auto. (minutu ticha prosím)
Nemusím zmiňovat jak Mike při našem převozu řezal zatáčky,kdo s ním jel tak ví o čem mluvím,mě to vždycky fascinovalo. Zastavili sme kus od Thesiny babičky,vylezli,ohugovali,20 minut kecali,ohugovali znovu (vyjma Yuki která to snad nemá dovolené od rodičů či co) a pak jsem s Mikem odjel k němu domů kde jsem obdivoval jeho byt. napil jsem se,najedl,prohlídnul internetový obchod s tričkama,zkouknul dva filmy na kabelovce,pujčil si dévédéčka a nechal se odvést k babičce (miluju jezdit s Mikem v autě ten člověk dokáže udělat z jízdy zážitek =D) tak sem sednul k notebooku (kecám nejdřív sem si vzal babiččinu kachnu,ňam ňam) a pidginoval (něco jako icq) až do noci. A to je konec všeho zajímavého co se stalo. Tak doufám že vám při čtení nepraskla hlava nebo jste neusnuli. Takhle já prostě píšu.
Rating: Ostrava dostává plný počet bodů i když vůbec netuším proč.

4 comments:

Wizardy said...

Neberte mě moc vážně!

Thes said...

Teo, tebe se nedá brát vážně, to by z toho člověk zcvoknul xD
tady je vidět, kolik se dá udělat z jednoho obyčejnýho odpoledne v Ostravě, když je to HOCZ.. xD

Wizardy said...

Tady jde vidět co vznikne z jednoho odpoledne v Ostravě když si sednu ke klávesnici

Thes said...

bychom ti ji měli zabavit ^^;