October 20, 2007

Z Pátku na Sobotu

Co se může stát za dva dny? No věřte nevěřte (jo to je docela profláknutá hláška že se toho může stát opravdu hodně. Zvláště pokud z Pátku na Sobotu jedete do Ostravy k babičce (a pak i jinam ale to teď není důležité) a musíte si jednak připravit cestu,jednak si připravit rodiče a jednak si připravit věci. Pro někoho jednoduché,pro mou osobu neboť já jsem ztělesněná lenost, je to docela problém. A to si vemte že jsem si musel zbalit jenom spacák,triko,pyžamo,kalhoty,mikinu a Mikovi dvdčka co sem musel vrátit. A vlastně ještě notebook,bez notebooku ani ránu. Co já bych bez svého noteboočku dělal. Jo mám ho rád,dá se nosit a on mě má taky rád protože bezchybně (v rámci mezí funguje jen když s ním pracuju já. To se pozná. A pak že elektronika nemá city. Ale to sem hodně odbočil co? No zpátky k cestě. Když jsem ve čtvrtek do jedný hledal ucházející cestu vlakem do Ostravy a následně autobusem do Vratimova (vlastně ještě mezi tím tramvají protože z toho ***** hlavního ostravskýho nádraží nic nejede. ANI METRO TAM NEMAJI) jsem došel k názoru že budu muset holt zatáhnout 45 minut zeměpisu a jet na nádraží protože jinak budu v Ostravě v osum. A to bych fakt nechtěl. Takže sem jel ve dvě. No nejdřív sem si koupil na otcovo neustálé naléhání slevovou in-kartu pro ČD. To je taky story samo o sobě. Půl dne řešim cestu do Ostravy a prachy,pak příjde otec ať si koupím slevovou kartičku. Tak jo no tak sem ho donutil aby mi teda vytisknul formulář. On mne na oplátku donutil ho vyplnit. Super. Byrokracie na N.tou. Vyplněno,nepřeloženo a nezmačkáno,dle instrukcí na návodu k vyplňování formulářů. Tak sem jak idiot vstával o hodinu dřív než bych musel poněvadž a jelikož já v pátek nemám první dvouhodinovku a místo toho můžu spát. Obvykle. Pokud nemusím zrovna jezdit na nádraží kupovat jízdenku a kartičku na slevu. Dobře. nemám fotku na formulář. Tak sem vlezl do toho notoricky známého (pro všechny ostatní) automatu na fotky. Myslíte si podle filmů že to trvá 5 minut? NE! Ono to trvá 10 minut. Možná i 20 minut! Dobrý,v pohodě. Mám fotky,vypadám jak idiot ale to je normální. Tak jdu vystát tu frontu k okénku, "Dobrý den já bych chtěl podat žádost pro in-kartu." Dal jsem tomu člověku ten formulář. "Prosímvás vy to chcete tu kartičku doručit na adresu?" "Ne já to chci vyzvednout na pokladně." "Ale vy jste zaškrtnul ANO" "No vždyť" "To znamenalo že souhlasíte s doručením..." "Ne to jsem nechtěl." "Tak já vám to přepíšu." Tak mi to přepsal. Dostal jsem předběžnou kartičku,zacáloval jsem 600 (600!!!!!!) takže mi NEZBYLO na jízdenku. Tak jdu do školy a volám otci aby mi přivezl prachy. Ve třičtvrtě na jednu se zvednu ze zemáku,omluvím se,vemu věci a jdu dolů,nechám se hodit na smíchov a vezmu si 1000 korun (to trochu přehnal ale já se neohrazuju proti penězům) a šel sem si teda koupit jízdenku. 86 korun místenka do Ostravy. Trochu divný tak ale jo,co se stane. No,nastoupil jsem do vlaku (koupil sem si Maxim ještě a bagety) sedl si a četl. No a jak to pokračovalo tak to až zítra...

2 comments:

Thes said...

jak dokáže Teo jednu obyčejnou cestu do Ostravy zmedializovat xD je vidět, že ti pražáci si taky s ničím neporaděj..O:-)

Wizardy said...

Je vidět že umíme víc natahovat věci.