April 06, 2012

No táák!

Kdy už konečně přidají do tohodle seznamu i moji přednášku: Seznam přednášek na Animefestu. Už mě od toho mačkání F5 začínají bolet prsty.

Ano, přesně tak, moje přednáška/beseda Jak nevysvětlovat Anime ostatním byla přijata na Animefest! A taky jsem napsal článek pro FestZin, tak si ho pak koukejte přečíst (pro ty kdo nebudou mít příležitost sem pak zkusím dát nějaký scan nebo tak). Hodně se letos na Animefest těším, tak doufám, že mě nezklame. A možná budu mít i nějaký ten kostým.

A víte co ještě začíná na KO a nemá žádnou souvislost s předchozím odstavcem? KOMIKS!
Pořád ještě funguje a ačkoliv to není zrovna jednoduché, dodržujeme rozvrh. Pokud vás takové věci zajímají, určitě si ho jděte přečíst ;-)

Taky se nějak stalo, že dva díly Legend of Korra (nová série Avatar: The Last Airbender) se dostaly ven dřív, takže už jsem v plném Nerd módu. Z toho co jsem zatím viděl to vypadá, že tahle série bude snad ještě lepší než původní Avatar.

No comments: