September 04, 2011

Pouze značkoví Sobi

Zdravím. Chyběl jsem vám? No to doufám! Konečně jsem se dokopal k nějakému tomu shrnutí všechno, co se za tohle léto událo, tak za to očekávám nějaké nadšení a chválu. A hurá do toho!

Festival Fantazie

Jedním slovem intenzivní. Harry Potter linie snad nikdy neměla tolik návštěvníků a já Vám tímto všem děkuji za účast. Bylo to skvělé, úžasné a jedinečné a doufám, že si to příští rok zopakujeme.



Měl jsem samozřejmě krom pomáhání s linií i nějaké ty přednášky. Letos jsme přidali novou sublinii Herní Potter, což byly vlastně jenom moje přednášky o HP hrách (a několik cizích přednášek o HP online světech). Doufám, že příště v tom nebudu tak sám ;-) Další a poslední mou přednáškou v HP linii byly Lektvary, interaktivní hodina s pravým a nefalšovaným Profesorem Snapem (Snapeem? Vim já...). Nacpal jsem jim do makoviček nějaké ty znalosti, přiotrávil pár studentů různými směsicemi šumáků, light coly a barviva a odebral Nebelvíru znatelné množství bodů. No prostě den jako každý jiný.
Další na řadě byly přednášky o Hlídkách a věcech s nimi spojených. Co jsou to Hlídky? Kdy bude další? A proč všichni Lukjaněnkovi hrdinové vždycky skončí jako omnipotentní vládci světa? Nevíte? Tak se příště stavte, dvakrát to v jednom roce vysvětlovat nebudu.
Mimochodem, na mou přednášku dorazil i Mikoláš Tuček! (bývalý šéfredaktor SCORE, pro ty co by se měli stydět)

A to je tak nějak konec mé letošní hvězdné kariéry na FF. Snad příští rok bude víc nápadů a mně se dostane možnosti mít další naprosto nepřipravené přednášky. Popojedem.

ADVIK(Absolutně Dokonalý Vysoce Integrovaný Kon)

Na ADVIKu(dále jen Advík) jsem moc nepobyl, ale upřímně musím říct, že mi to stačilo. Con působil stísněně a nepřehledně. Holt narvat do prostoru pro AkiCon akci, která je několikrát větší...neříkám, že byly jiné možnosti (poděkujte škrabačům oken) ale stejně.
Na Advíku jsem měl jednu jedinou přednášku. Pojďme si o ní teď promluvit trochu blíže.

Jak vysvětlit Anime normální lidem

Ze všeho nejdřív chci poděkovat všem, kteří přišli a omluvit se všem, kteří se nedostali dovnitř(očividně je vás dost, alespoň podle těch blogů). Slibuji, že přednášku/diskuzi zopakuji. Ale zpátky k tématu.



Zaprvé, podívejte se na ten název. Teď na mne. Teď zase na název. Zpátky na mne. Bohužel, já nejsem zrovna ideální člověk, který by o tom měl mluvit. Troufám si dokonce tvrdit, že já jsem na to ten nejméně vhodný. Anime nesleduji o nic víc než každý jiný geek a rozhodně jsem se nikdy nedostal do situace, kdybych ho potřeboval někomu vysvětlit. A přesto nějakým záhadným způsobem dokážu vyplnit hodinu zábavným (doufám) plkáním.
Jsem na koni.
Jestli budu přednášku opakovat na AkiConu, asi změním název na "Jak nevysvětlovat anime normálním lidem" nebo něco podobného. Každý kdo ví o čem v průběhu oné přednášky většinou mluvím musí uznat, že je to mnohem výstižnější název. A možná, že kdyby byl zájem, podařilo by se mi domluvit i velký sál =D



Posuneme se teď zase trochu dál. Zbytek léta jsem strávil buď v práci, nebo v Brně. A na konci srpna se mi podařilo projít u obou komisionálních zkoušek, takže teď už jsem konečně v maturitním ročníku (loni jsem propadl z fyziky). Co mě čeká teď? Kvapem se blíží mé Dvacáté narozeniny, chci se zase začít učit hrát na piano a tak by asi neuškodilo projít nějakou přípravou na zkoušky na DAMU pokud chci mít alespoň nějakou šanci.
Z akcí s velkým A mě letos čeká AkiCon, Fancity(FF Speciál akorát že v Praze), PragoFFest...a kdo ví co ještě. Těšte se ;-)

A tím bych vlastně mohl skončit. Samozřejmě, že jsem se tu mohl sáhodlouze rozepisovat a vytvářet jakési podivné recenze na všechno co jsem za léto viděl nebo zažil. Jenže upřímně, koho by to bavilo číst? Já si Vás čtenářů vážím a proto pro Vás pouze a jedině praví, značkoví sobi.

1 comment:

Anonymous said...

Pěkné, vtipné :)