April 17, 2010

Hory doly

To zas bylo řečí a skutek utek. Ale že bude lhát i IMDB, to jsem opravdu nečekal. Že nevíte o čem to mluvím? No tak tedy ještě jednou od začátku.

Je tomu pár měsíců co jsem se od Hradyho dozvěděl, že natáčejí film s McLovinem ze Superbad a že to bude o klukovi co si hraje na superhrdinu. Prý se to jmenuje Kick Ass. Samozřejmě, že jsem z toho byl naprosto odvařený. Přece není možné natočit na tohle téma špatný film, zvláště s McLovinem(Christopher Mintz - Plasse). A tak jsem se na dalších pár měsíců ponořil do proudu života a aktivně se těšil. Nedávno jsem takhle brousil po internetu a narazil jsem na TRAILER, který jen potvrdil to co jsem celou dobu očekával - Tenhle film bude naprosto Kick Ass. Co jsem udělal? No samozřejmě jsem spěchal na IMDB abych zjistil kdy má mít film českou premiéru.


16. dubna je dle mého datum celkem přijatelné, takže jsem o zjištěných informacích poreferoval přátelům a společně jsme se shodli, že tenhle film prostě musíme vidět.

Myslím, že teď už je vám všem pointa celého příběhu naprosto jasná. Když jsem dnes nadšeně otevřel prohlížeč abych zkontroloval program kin, mírně mne udivilo, že se mi v žádném nedaří najít premiéru Kick Ass. Na ČSFD se už objevilo pár recenzí, z čehož jsem usoudil, že film tedy snad někde k vidění je. A po pár desítkách minut googlování jsem zjistil děsivou, šokující pravdu:
Kick Ass má premiéru 6. Května!


Tolik slibů a jak to nakonec dopadlo. Na film, ačkoliv bude v titulkované verzi, si musím ještě měsíc počkat. Jak se vůbec může filmový průmysl divit lidem, že stahují filmy, když je v tom sám svým chováním podporuje! Kdyby se jednalo o dabovanou verzi(nepreferuji), neřekl bych ani slovo, protože chápu, že dabing chvíli trvá. Proč ale české distribuční společnosti posunuly o měsíc premiéru filmu, který do českých kin dorazí v původním znění, to mi vážně do hlavy neleze. Uznávám, že jsem titulky pro tříhodinový Potter Muzikál překládal také celkem drahnou dobu, ale já jednak nejsem profesionál a jednak za to proboha nejsem placený!

POHNĚTE ZADKEM LEMRY LÍNÝ! MY CHCEME FILM!

Co říct na závěr? Určitě se alespoň pokusím jít na film do kina. Přecijen, jde tu o ten zážitek. Ale očekával bych, že distribuční společnosti výjdou mé touze dát jim své peníze vstříc, namísto toho aby mě nechaly na pochybách jestli to za to čekání stojí.

No comments: