April 20, 2010

Dva za cenu sýra

Jsou věci, které si za peníze nekoupíte. Co kdyby vám ale na to ostatní stačilo 40 korun? Já jsem dnes za těchto čtyřicet korun, což je mimochodem přibližně cena jedné pěkné cihly sýru Gouda, pořídil hned DVA kabáty. Možná s ptáte "Proč dva?" případně "Proč kabáty?" a já vám na tuto nevyřčenou otázku samozřejmě velmi rád odpovím.

Jak už jsem zmiňoval v jednom z předchozích článků, blíží se nám Animefest a jak jistě víte, všechny podobné akce se sestávají z promítání, skákání DDR a v neposlední řadě z Cosplayení. A to je přesně to, o co jsem se rozhodl letos pokusit. V mém hledáčku byl původně Ray z Beybladů, ale bylo mi řečeno, že s takovým kostýmem se mi šít nebudou a ať si najdu něco jednoduššího. Na pomoc mi tedy přispěchala Arisska a vybrala mi nový cíl:


Pro neznalce, mezi které jsem se také ještě před týdnem řadil, toto je Hei z Darker than Black. "Jednoduchost" kostýmu je myslím naprosto zřejmá. Přesto ale shánět oblečení není pro muže zrovna snadnou záležitostí a tak jsem si úkol rozdělil na více částí. Každá z nich je označena číslem a případně i zelenou fajfkou, značící, že daná část již byla sehnána.

1. Černý kabát příslušné délky
2. Bílá maska, dodatečně pomalovaná
3. Speciální Dýka
4. Černé rukavice


Kdybyste věděli o způsobu jak sehnat kteroukoliv ze zbývajících věcí, dejte mi prosím určitě vědět!

No comments: