March 23, 2009

Ještě žiju přátelé

Ano vážení a milí, je to již týden od chvíle kdy byla odstartována městská hra Mafie Praha a já jsem stále na živu. Stejnětak moje oběť což už tak super není ale však já ho dostanu.

Nic víc v tomhle postu nebude, snad jen pár poselství:

Facebook je ZLO, Testy jsou dílem ďábla a Aplikace vymyslelyy tabákové společnosti(čímž se vysvětluje jejich návykovost)

Komentáře jsou tu od toho aby se do nich psalo. Za celý jednočlený tým autorů tohoto blogu, složený ze mne,mne a mne, děkuji Rachel že této možnosti využívá a já pak mohu dále žít s falešným pocitem že to tu někdo čte =D

Víc knih, míň válek!

Učit se, učit se, učit se!

NA TYČE!!!!!!!

Nečtěte mou poezii.

WATCHMEN - Film roku(schválně jak dlouho vydrží ten indický milionář na jednom stupínku s Rorschachem)

2 comments:

Kate said...

Zapoměl jsi na síťované tričko do každé rodiny xD

Anonymous said...

Ooo...on...on mě jmenoval *sekne to s ní, ale pak se rychle probere, aby si mohla přečíst další poezii* xD