December 01, 2008

Čtvrtek je fajn den...

"...podle mého názoru, nejlepší den v týdnu. A víte proč milí čtenáři?"
"Protože jsi zabil pošťáka?"
"Protože nejenom ,že je česká premiéra High School Musical 3 ale navíc vychází BAJKY BARDA BEEDLEHO!"

Ano. Dámy a Pánové, vážené žactvo, Bajky Barda Beedleho jsou tu. A spolu s premiérou HSM 3 dělají ze čtvrtka můj neojblíbenější den v týdnu. HSM projednou vynechám a budu se věnovat Beedlemu.
Když jsem si na internetu přečetl že Rowlingová ručně napsala 7 kopií Bajek, udělalo mi to neskutečnou radost. Trochu mi ji sice zkazil fakt že ani jednu z nich neměla dostat veřejnost do rukou ale o to úžasnější ty knihy byly. A nakonec, ač jsme v to nikdo nedoufali, si je můžeme koupit! No není to úžasné? Je to úžasné! A tak volejte a objednávejte. A pokud si objednáte do třiceti vteřin, dostanete od nás jako dárek Hedvičino soví pírko!

Na stáncích od 4. Prosince

2 comments:

Kate said...

Ale pošťák žije, že ano? oO

Anonymous said...

Vraždy jsou moje práce xD Ajéje...máme náplň dalších telefonátů xD