January 10, 2008

Přípravné prostředky

To bych nebyl já abych místo vší té práce co bych měl udělat,radši nepostoval na blog. Ono už je celkem podivující že tenhle blog ještě přežívá,už jsem měl dva a dopadlo to katastrofálně, nu nevím čemu poděkovat ale určitě to bude mít něco společného s nově nalezenou grafománií. Pár řádek fuč a vy pořád nevíte o čem píšu že? Ó Jak jsem ďábelský. No dobře,dobře. Máme 10. Ledna. Za 21 dní pokud se nepletu je Pragocon. Tak proč všude ta vřava? Ano přátelé jak jste si jistě mohli všimnout kolem blížícího se Pragoconu je takový šrumec že jsem takový ještě neviděl. Obzvláště já to prožívám zajímavě protože se na mne jakožto na studenta školy v jejíž budově se celá akce pořádá, obrací hrozná spousta lidí požadujíce informace o výskytu obchodů,mhd a pochybných putyk. Také vám oznamuji že vy kdož se zúčastníte budete mít pravděpodobně tu nevýslovnou čest býti na místo dovedeni mnou osobně a následně si v průběhu víkendu i poslechnout mou úchvatnou přednášku.
Že jste si žádné vřavy nevšimli? Žádné krvavé rvačky a šílené pobíhání? Žádné hysterické záchvaty kvůli nehotovému programu? Žádná „spolupráce“ s Czechzone? A máte vůbec přístup do Debatky? No vy vlastně asi ne,to dá rozum. Prostě řekněme že my profesoři prožíváme všechny přípravy vždycky trochu vášnivěji než vy studenti už jenom proto že je to pak většinou všechno na naše trika,košile či průsvitné blůzky(nehodící se škrtněte). Proto bych vás chtěl poprosit aby jste na Pragoconový program pohlíželi shovívavě a s vědomím že ho pomáhali utvářet ti stejní potrhlí profesoři kteří vás co dva týdny zahlcují pošahanými úkoly. Co by jste od nás čekali?

4 comments:

Unknown said...

Máme přístup do debatky.. jen.. myslíš si opravdu, že je to klad?

Wizardy said...

Ne =D Ale nerad bych se dozvěděl kdo všechno má přístup do debatky.

Anonymous said...

Jáá..k to myslíš? XD

Thes said...

eeh.. noo.. XD
ne, neberte mě vážně, já jsem hrdá na to, že se dění v debatce účastnit nemusím ^^
a jinak se na pragáč těšim :P