December 24, 2007

Vysněné Vánoce!

Abych taky nebyl pozadu s těmi Vánočními posty, tak jsem si napsal toto. A udělejme z toho trochu úvahu aby měla Rachel zase co číst. Vánoce, svátky to klidu a míru jsou tady. Ale víte co? Nevíte protože jsem vám to neřekl samozřejmě. Já jsem se na etošní vánoce nějak netěšil. Neměli mi co nabídnout. Otec se od nás odstěhoval,máma prožívá psychickou krizi a tak dále. Prostě a jednoduše Nic. Ale budu já kvůli tomu dělat ostatním z vánoc peklo? Ne, a proč taky. Vánoce jsou Veselé a já jsem veselý člověk tak proč trochu toho štěstí a optimismu nepřenést i na ty ostatní?

Šťastné a Veselé Vánoce pro vás co to čtete,pro vás co to nečtete i pro vás co to nikdy číst nebudete! Šťastné a Veselé všem!



8 comments:

Anonymous said...

Jak zase? XD Tak já teď schválně nic neřeknu...snad jenom...Šťastné a veselé Vánoce ^^

Wizardy said...

Teď sem to dostal =D

Thes said...

letosni vanoce nejak nepocituje nikdo, to je des.. vanoce nam odumiraj
jinak vesele a stastne! :P

Anonymous said...

Ty ale umíš hezky popřát xD a v tom s Rachel tě podporuju... jen do ní xD

Anonymous said...

Ááá...Jane to mám za to libko? XD Spiknutí! Tseh XD

Thes said...

do toho XD

Wizardy said...

Tseh, né Thes

Anonymous said...

Trochu opožděně, ale přec, tak přeju vše nejlepší do nového roku 2008. :))